PLPL
PLPLENENDEDESKSKPTPTCZCZNLNLFRFRHUHU
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania



Czy dostawa w polskielampy.pl  jest bezpieczna ?

 

Specyfika produktu wymaga aby zamówienia były wysyłane tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD. Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona. Przykładamy ogromną uwagę na odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie wysyłanych przez nas produktów. Każdy szklany element jest zabezpieczony dodatkowo folią bąbelkową oraz styropianem. Poszczególne elementy zostały ułożone w sposób aby nie obijały się o siebie, puste powierzchnie oddzielone są wypełniaczem. 

Mimo solidnych zabezpieczeń wiemy, że czasem może dojść do sytuacji kiedy firma kurierska uszkodzi paczkę. Wiemy, że nie zawsze Masz możliwość sprawdzenia paczki przy kurierze. Dlatego na zgłodzenie mechanicznych uszkodzeń Masz aż 7 dni od momentu odebrania paczki. Jeżeli któryś z elementów lampy jest uszkodzony Zgłoś reklamację tutaj tutaj.


Czy wszystkie prezentowane lampy są dostępne w Waszym magazynie ? 

Posiadamy obszerny stan magazynowy najbardziej popularnych produktów. Pozostałe produkty są wysyłane z magazynu producenta w deklarowanym terminie ukazanym na karcie produktu. Stany magazynowe w naszym sklepie są aktualizowane kilka razy na dobę. W przypadku jakichkolwiek opóźnień lub braków zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani. 


Ile trwa dostawa ?

Po przekazaniu paczki firmie przewozowej towar jest doręczony do Klienta w następnym dniu roboczym w całej Polsce. Po przekazaniu paczki kurierowi otrzymają Państwo na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia status informujący o wysyłce towaru. 


Czy po złożeniu zamówienia, możliwe jest domówienie jakiegoś produktu ? 

Jeżeli zamówienie zostało już złożone w naszym sklepie, należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Wybrane produkty zostaną dołożone do Twojego zamówienia.


Co jeżeli płatność kartą lub poprzez PayPal się nie powiedzie lub wybrano niewłaściwą formę płatności.

Mogą Państwo skontaktować się z nami i zmienić formę płatności na pobranie lub tradycyjny przelew bankowy. Jeżeli jednak zależy Państwu na płatności elektronicznej to należy ponownie złożyć zamówienie. ( Wcześniejsze zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez obsługę sklepu )


 


Przejdź do strony głównej