KONTAKT Z NAMI
KATEGORIE
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Koszyk
  • Schowek
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Schowek0
Twój schowek jest pusty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE:
 
Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową Konsument może zgłosić za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną Dział Reklamacji tel: 530-482-072 lub też listownie na adres SzymArt podamy poniżej. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji, zdjęcia reklamowanych elementów oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o dalszym postępowaniu. Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Nabywcę. Inny sposób zwrotu wadliwego produktu może zostać ustalony z działem obsługi klienta.

Aby proces reklamacyjny przebiegł szybko i sprawie prosimy o przesłanie uzupełnionego formularza reklamacyjnego (do pobrania poniżej), zdjęć reklamowanych elementów na adres: reklamacje@szymart.com.pl 

Rozumiemy Państwa decyzję odnośnie zwrotów. Chcemy jednak by zwracany towar nadawał siędo dalszej odsprzedaży i satysfakcjonował następnego Klienta. Prosimy więc o dobre zapakowanie i zabezpieczenie zwracanej paczki, najlepiej oryginalny karton włożyć do dodatkowego kartonu zewnętrznego lub oryginalny karton owinąć folią stretch. Prosimy o nie pisanie po kartonie flamastrami oraz o nieoklejanie oryginalnego kartonu taśmami lub etykietami.



DO POBRANIA:

 
PRAWO ODSTĄPIENIA - ZWROTY:
 
Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. Konsument może odstąpić od umowy za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie na adres SzymArt podany poniżej. W tej sytuacji Klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sklep udostępnia również formularz który możesz wydrukować i dołączyć do zwracanej przesyłki.


DO POBRANIA:


Zwracany towar prosimy kierować na adres:

SZYMART s.c.
37-100 Łańcut
ulica Lisa Kuli 7/4
telefon kontaktowy: 530 482 072

z dopiskiem „zwrot faktura numer: "





 

Przejdź do strony głównej
Masz pytanie ?
Zadzwoń do nas
Opinie o nas ... zobacz ...
Marzena
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Lampa super dotarła bez uszkodzeń. oceniam b. dobrze. Udany zakup
  • Opinie Ceneo
  • Komentarze Allegro
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
Płatności elektroniczne